ŠTUDIJNÝ PLÁN ŠKOLENIA
Strategické plánovanie úspešného podnikateľa
1. Navrhnime si správnu víziu, poslanie a ciele
Viete jasne a v skratke popísať o čom je vaša spoločnosť? Chápe to aj váš potenciálny zákazník? Prečo je dôležité, aby každý podnikateľ mal jasne stanovenú víziu a poslanie? Akú presne funkciu majú správne navrhnuté vízie, poslania a ciele?
2. Ako komunikovať a predávať vlastnosti vášho produktu?
Pre koho je váš produkt navrhnutý? Ako ho používajú vaši zákazníci? Aký problém im pomohol vyriešiť, aké výsledky dosiahnuť? Ako riešili ten problém predtým?
3. Ako a kde hľadať vášho zákazníka?
Ak sa snažíte svojou ponukou osloviť všetkých, ľahko sa stane, že tá ponuka nebude rezonovať s nikým. Máte jasno, kto je presne váš zákazník? Ako ho definujete, kde ho zasiahnete? Ako hovorí, ako vníma a rieši výzvy okolo seba a ako mu vy v tom pomáhate?
4. Ako nájsť a využiť svoju konkurenčnú výhodu?
Máte pravdivo zmapované svoje podnikateľské prostredie? Nemeškajte za konkurenciou, pripravte sa už dnes.V čom spočívajú vaše konkurenčné výhody?Budujete konkurenčné výhody na faktoch, ktoré sa dajú skopírovať a dobehnúť za 6 mesiacov? Ako na to správnym spôsobom?
5. Ako naplno využiť vaše silné stránky a vyhnúť sa slabým?
Vedome robiť rozhodnutia na základe svojich silných stránok vás rýchlo posunie dopredu. Naučme sa ako na to! Ako zdvojnásobiť to, čo funguje, využitím silných stránok? Ako šetriť čas vyhýbaním sa slabým stránkam?
6. Ako si nastaviť finančný plán a obchodnú stratégiu?
Ako stanoviť realistický plán a navrhnúť cestu, ktorá vás dostane k cieľom? Ako definovať plán, ktorý je šitý na mieru práve vám? Ako plniť ciele rozdelením plánov na akčné úlohy?
7. Akčné kroky na dosiahnutie cieľa
Ako nielen stanoviť poriadnu stratégiu, ale aj sa dostať k jej plneniu? Ako napojiť čiastkové úlohy na plány, aby ste sa krok za krokom posúvali k cieľom? Čomu sa vyhýbať, aby ste v tomto kroku nezlyhali ako väčšina priemerných podnikateľov?